تنها خبرنگار زن بوده که توانسته از تونل‌های زیرزمینی حماس دیدن کند. همین به خوبی نشان می‌دهد که چطور در کار خود استوار بوده و توانسته مسیر حقیقت را طی کند.
کد خبر: ۱۴۲۵۵۷۸
تعداد بازدید : 132
تعداد بازدید : 50

اسراء البحیصی، خبرنگاری است که به طور قطع این روزها نگران دو فرزندش است اما خانه را رها کرده تا روایتگر غزه باشد. او بعد از حمله اخیری که رژیم صهیونیستی به دفتر العالم داشت، به آنجا رفت تا روایتگر بخش دیگری از اتفاقات باشد. او پیش از این موفق به کسب عنوان برترین خبرنگار زن جهان اسلام شده بود و حالا در شرایط پرخطر، در غزه حضور دارد تا باز هم روایتگر جنگ نابرابر و مصائب انسانی آن باشد.

او در ویدئوی تازه‌ای که از مکان دفتر العالم و تخریب آن گرفته، اینطور می‌گوید:«من الان در مکانی هستم که آن را خوب می‌شناسید. این مکان دفتر شبکه العالم است که در آن سال‌ها فعالیت می‌کردیم و از طریق آن صوت و تصویر از حوادث فلسطین و غزه تولید و برای شما ارسال می‌کردیم. بعد از آنکه ما این مکان را تخلیه کردیم، الان آمده‌ایم و اینجا شاهد این مناظر تخریب شده هستیم. ما آمده‌ایم چهره حقیقی اشغالگران اسرائیلی را معرفی کنیم.» او در ادامه گزارش خود با یکی از همکارانش به نام ابوموسی صحبت می‌کند تا روایتی از آنچه اتفاق افتاده را بیان کند که او هم می‌گوید: آنچه می‌بینیم از این مناظر که رژیم صهیونیستی برای ما به وجود آورده ناراحت کننده است خداوند به همکاران ما یاری رساند و اینکه چرا رژیم صهیونیستی دفاتر رسانه‌ای را هدف قرار می‌دهد به خاطر این است که این رسانه‌ها دروغ بودن شعارهای اسرائیل را نشان می‌دهند. اینکه می‌گویند ما فقط مکان‌های نظامی را هدف قرار می‌دهیم و مکان‌های غیرنظامی را هدف قرار نمی‌دهیم یک دروغ است. ما امروز آمده‌ایم که بگوییم و ببینیم در اینجا که مورد هدف قرار داده شده در کجای آن اسلحه قرار دارد؟! اینجا اسلحه‌ای نیست اما اسلحه ما اهالی رسانه لنز دوربین و کلمات است که رژیم صهیونیستی را از آن طریق برای شما روایت می‌کنیم. این مناظر ناراحت کننده است و رژیم صهیونیستی هیچ فرقی میان شهروندان و روزنامه نگاران و اماکن نظامی قائل نیست. این مکانی که می‌بینید پر از درختان و دارای دکور بود اما امروز ما از روی خرابه‌ها و سنگ‌ها عبور می‌کنیم.» او در ادامه با فرد دیگری از العام به نام اشرف صحبت می کند. او اینطور روایت می کند:«خانه من که ۱۰۰ متر بود از بین رفت و ما آواره شدیم اما با این حال ما احساس غرور می‌کنیم به خاطر کارهایی که مقاومت آن را انجام داده است و مقاومت ما را سربلند کرد و من برای مقاومت آرزوی نصرت و پیروزی دارم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها